[Epitesz-barkacs] lakastuz esetere

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 28., Sze, 14:11:20 CET

Balázs Bámer wrote:
> Szervusz Attila!

> Ezt most nem tudnám eldönteni. Ám a poroltó mellett is lehet vödör
> vizeket önteni, csak azokat azért idő kinyerni a csapból...

Nekem néha az a meghökkentő, hogy emberek megégnek olyan lakásokban, ahol
végig rendelkezésre áll a víz. A füstmérgezés ellen tudom, hogy nem jó, na
de a megégés ellen csak jó lenne. Bezárkózni a fűrdőszobába, és a
zuhannyal az ajtót locsolni, meg bármit... de addig is, azért nem órákig
tart a vödör megtöltése! Lehet, hogy ha nem a wc-re van szerelve, hanem
magasabbra a tartály, akkor letépném a lefolyócsövet, és belehúznám a
vizet a vödörbe... Mire visszaérek, van újabb lehúzható adag. (Legalábbis
itt olyan a wc, hogy nagyon gyorsan megtelik a tartálya.)

Asszem az a legfontosabb, hogy a pánikot kell elkerülni, de előtte meg a
hülyeséget. Ágyban dohányzás, égő gyertyákkal megrakott karácsonyfa...
Újabb keletű móka az ezoterikus okokból történő gyertyaégetés, de rengeteg
gyertyáé.