[Epitesz-barkacs] lakastuz esetere

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Okt. 28., Sze, 14:19:03 CET

1. panikban nem jellemzo a logikus gondolkodas. egy csomo emberre panik nelkul sem. na ok egnek meg. nem a 110-es iq-juak.
2. a tuz nagyon gyors tud lenni. kollegamnal a csillagszorotol langra kapott a karacsonyfa. kiment a konyhaba vizert. mire visszaert, nyilvanvalo volt,  hogy a gyerekek felnyalabolasan es a futason kivul nincs mas ertelmes lepes. leegett az egesz lakas rendesen.

vajk