[Epitesz-barkacs] Részben belső hőszigetelés

Toth Gabor toth-g73 at freemail.hu
2009. Okt. 29., Cs, 16:32:07 CET

Sziasztok!

Szeretném a kisgyerkőc szobájának a falát belülről szigetelni. Tudom,
tudom, kívülről kéne, de...

1., Az adott fal B30-as, 30-as Porotherm keverék, némi betonkoszorúval
megspékelve...
2., Szerencsére nem szabadtéri a fal, hanem a lépcsőház fala, amiben
átlag 13-16 °C van.
3., Ehhez a falhoz csatlakozik még egy 10-es YTONG válaszfal, és egy
30-as Porotherm külső fal, ami kívülről szigetelve van.
4., A szoba a tetőtőrben van.

Mivel az 1-es pontban említett fal érezhetően "húz", ezért gondoltam a
szigetelésre, viszont nem szeretném, ha penészedne.

A kérdéseim:
A fenti helyzetben ez egyáltalán előállhat? (Az nem csak nagyobb
hőm.-különbségnél jelentkezik?)
Okozhat-e gondot, hogy csak ezt a falat szigetelem?
Mivel szigeteljek? Tegyek-e párzáró réteget, vagy ebben az esetben
inkább nem.

Amire én gondoltam:

a,: Lécváz a falra, közé 'hungarocell', fölé fólia, majd gipszkarton (ez
a párazáró verzió, bár nem tudom, hogy a széleken mit csinál a pára)
b,: Lécváz, közé kőzetgyapot, majd gipszkaron (ez a páraáteresztő, itt
rossz esetben a teljes fal tud penészedni ;-) )

Köszönettel várom véleményeiteket, ötleteiteket, esetleg saját
tapasztalataitokat.

Köszi, Gábor

Ui.: Csatoltam a képet róla