[Epitesz-barkacs] Részben belső hőszigetelés

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Okt. 29., Cs, 17:11:03 CET

Toth Gabor írta 29 Oct 2009  16:32 levelében:
> a,: Lécváz a falra, közé 'hungarocell', fölé fólia, majd gipszkarton (ez a
> párazáró verzió, bár nem tudom, hogy a széleken mit csinál a pára) b,:
> Lécváz, közé k~Nzetgyapot, majd gipszkaron (ez a páraátereszt~N, itt rossz
> esetben a teljes fal tud penészedni ;-) )
Egyik se párazáró, de mivel lakószoba van mellette, nem mosókonyha,
és nem minusz tizenőt fokra nyílik, sokat nem kell a
páralecsapódással fogalkoznod. Szerintem inkább szálas hőszigetelővel
csináld, az jobban hozzásimul a staflikhoz.
Ha nagyon tutit akarsz, van a héra festékek között - jó drágán - egy
dörzsölésálló kivitel. Nagyon maszív felület, lépcsőházban pl.
megteszi olajlábazat helyett. Ebben nyilván több kötőanyag és
kevesebb töltőanyag van, ettől dörzsölésálló. Ettől viszont nyilván
kevésbé is ereszti át a párát.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu