[Epitesz-barkacs] munkaasztal vilagitasa

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 31., Szo, 16:14:24 CET

Balázs Bámer  <bamerbalazs at gmail.com> 2009.10.31. 09:37:30 +1h-kor írta:

> Szervusz Mágus!

> Akár száz is. Ez csak hely, pénztárca és szerelési kedv függvénye.
> Olyan törvény még nincs, hogy sufniban csak 5 fénycső használható (-:

> Kérdezd meg szakboltban, vagy várj, amíg olyan ír itt, aki használt
> ilyet. Én még csak láttam, de valószínűleg veszek majd.
>
> szia: Balázs

szia!

közben találtam valamit:

Elektrotechnika 2 0 0 9 / 0 7 - 0 8       2 7. oldal

2016. szeptember 1-től Az összes “C” energiaosztályú fényforrás betiltása kivéve a G9, vagy R7s fejjel rendelkező, átlátszó búrás fényforrásokat

ha viszont ez így igaz lenne, akkor az alábbi a hamis kacsa:

a www.elektro-mix.hu  által fémjelzett "ISSN 1785-5470" számú
elektro-mix villamosipari szaklap 2009.10.13 -i 41. számában
a 9. oldalon áll az erről szóló cikkecskében,
hogy "Rövidesen kivonásra kerülnek a piacról"
( bár tény, hogy a dátumot nem pontosították :-( )