[Epitesz-barkacs] munkaasztal vilagitasa

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 31., Szo, 17:46:15 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> közben találtam valamit:
>
> Elektrotechnika 2 0 0 9 / 0 7 - 0 8       2 7. oldal
>
> !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
> 2016. szeptember 1-től Az összes “C” energiaosztályú fényforrás
> betiltása kivéve a G9,
> vagy R7s fejjel rendelkező, átlátszó búrás fényforrásokat

Én nem hiszek semmi ilyen merev tiltásban, nem fog bekövetkezni, meg nincs
is értelme. Az cél lehet, hogy kommunális célra ne használjanak ilyesmit,
ha nincs valami konkrét ellenjavallat. Pl gyanús, hogy fotózási célra
mindig fognak használni, meg TV stúdiókban is.

De ha bárhol (fizikai kísérlet vagy valami spéci folyamat) szükség van
folytonos spektrumú hőmérsékleti sugárzóra, annak a betiltása akkora
baromság lenne, hogy ihaj.

Pl a lézerprinterekben szintén vonalizzó van a festék papírra történő
ráolvasztására. Ezt se lehet semmiféle fénycsővel helyettesíteni. :-)
Aztán vannak gyógyászati vagy bármilyen (akár kommunális célú)
infralámpák, nekem is van 250W-os, belül tükrös. Ezt is betiltják? (Néha
nagyon jól jön.) Marhaság!

Tudni kell, hogy a bürokraták ilyesmiben nem képesek normálisan
fogalmazni. Majd menet közben az élet átírja a hülyeségeket. Különben is,
2016 még jó messze van. Odáig még életben kell ám maradni! Ez nem fog
mindenkinek sikerülni! (Nem is olyan kis szám jön ki, kb 1 millió
magyarországi magyar fog addig meghalni!)