[Epitesz-barkacs] Ruszki repulok vagy akarmi, giroszkopot hogyan epitsunk?

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Sze. 1., K, 10:49:18 CEST

Az én ilyen tevékenységem épp a módszerváltás környékén volt, azóta a
közelébe sem mentem. Akkor is Tu-154-et, meg valami nagy benga Iljusint,
MIG-21-et, valami csillagmotoros amfibiát, MI-18-at (?) szerelgettünk,
ezeknek már az emléke is alig létezik, nemhogy alkatrésze. Pl. a
Farkashegyi bázist kiprivatizálták, ledarálták, a helyét sóval
beszórták, és építettek valami wellness faságot a helyére. Mi meg még
ott festegettük a helikopter leszállópályát, ahol most az elit jár
lovagolni.
De ha arra célzol, hogy hátha maradt itthon valami véletlenül, hát
sajnos nem :(

Gábor