[Epitesz-barkacs] 100Amperes kerdes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Sze. 1., K, 13:54:45 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2009.09.01. 13:42:03 +2h-kor írta:

> A nyitott elektródák távolsága lehet problémás, az is elsősorban
> erősen induktív terhelésnél, amikor a kikapcsolás ívet húz.

akkor a fűtőszál, mint tisztán Ohmos nem lenne nagy baj

> Sokminden működik, ami nem szabványos. Amíg nem kell felelősséget
> tisztázni, addig semmi gond sincs vele.

pl. a MEEI, mint az engedélyező hatóság ( a tudomány mai állása szerinti istenbizony jó)
a saját engedélyéért vállalja a felelősséget?

mert azt tudom, hogy a saját ketyerémet nem adnám el, én és a feleségem
(mint felhasználók) viszont tudjuk, hogy a ketyerében mi a "szokásostól eltérő"