[Epitesz-barkacs] 100Amperes kerdes

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Sze. 1., K, 13:59:40 CEST

Mágus Bérprogram Demo  írta 1 Sep 2009  13:54 levelében:
> pl. a MEEI, mint az engedélyez~N hatóság ( a tudomány mai állása szerinti
> istenbizony jó) a saját engedélyéért vállalja a felel~Nsséget?
Nincs engedélyező hatóság. Minden gyártó maga köteles megfelelőségi
nyilatkozatot tenni arról, hogy a terméke megfelel a felsorolt
szabványoknak és a rá vonatkozó előírásoknak.

> mert azt tudom, hogy a saját ketyerémet nem adnám el, én és a feleségem
> (mint felhasználók) viszont tudjuk, hogy a ketyerében mi a "szokásostól
> eltér~N"
Ha netán a zasszonyt agyonveri a delej, akkor nehezen mosod ki magad,
hogy nem szándékos emberölés volt, hanem véletlen baleset.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu