[Epitesz-barkacs] 100Amperes kerdes

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Sze. 1., K, 14:09:17 CEST

> Ha netán a zasszonyt agyonveri a delej, akkor nehezen mosod ki magad,
> hogy nem szándékos emberölés volt, hanem véletlen baleset.

Meg ha nem is azt verik rad, akkor jogosulatlan munkavegzest,
amennyiben nem villanyszerelo vagy erosaramu villanymernok vagy.

Szerintem meg az is eleg, hogy most csinalsz valami tulterhelt
ideiglenes megoldast, ugymarad, valahol valamikor elkezd melegedni,
szeteg esetleg, es ha nem is lesz tuz, legalabb annyi melo lesz, mint
most megcsinalni rendesen vagy boltba menni.

szia: Balazs