[Epitesz-barkacs] allvanycsavar

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Sze. 3., Cs, 16:20:34 CEST

a szellozes kerdesben egyetertunk.

viszont a valyog a nedvesseget nem buntetlenul eszi meg meg adja vissza. pl mozog tole. minnel jobban igenybeveszed ilyen temaban, annal tobbet mozog.

ez nem csak azert gond, mert repedezik meg hasonlok, hanem pl a kulso hungarocell az marhara nem mozog, az egy tok merev szerkezet, ha a fal mozog, akkor ott valami szakadni fog tutira.

vajk