[Epitesz-barkacs] allvanycsavar

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Sze. 3., Cs, 16:47:44 CEST

azt tudom, hogy pl agyagos talajra komolyabb alapozas kell, mert a nedvessegtartalom valtozasaval annyit valtozhat a talaj, hogy eltori az alapot. mondjuk az nem para, hanem rendesen talajviz.

nincs adatom a fal mozgasara, de minden szakirodalom azt mondja hogy valyogfalra csak szerelt szigetelest.

vajk