[Epitesz-barkacs] polc

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Sze. 4., P, 10:35:26 CEST

Acs Gabor írta:
> Igen. A mélyebb polcból nekem is van pár. A polcok, az oszlopok azok,
> amit megkapsz csomagban ha komplett 'polcelem'-et veszel.
>
> Nekem úgy van meg tíz éve a legtöbb, hogy le sem festettem. Régen volt
> pár a konyhában, már ott kapott rendesen gőzt, párát, aztán most pár
> évet lenn figyeltek a pincében szétszedve. Ott aztán szépen belepte a
> penész. Felhoztam, beáztattam a kádba Flóraszeptbe, lezuhanyoztam,
> áttöröltem ecettel, és semmi bajuk, ugyanolyan, mint régen. Még szaga sincs.

Nálam nem lesz ilyen komoly igénybevételnek kitéve, az éléskamrába
mindenképpen ilyet akartam (kibírja a polc, ha telerakjuk lekváros
befőttesüvegekkel?), de akkor a garázsban is ilyen lesz. Talán lesz egy
darab salgó is padlótól mennyezetig, a durvább dolgoknak, de ez
tökéletesen megfelel a hétköznapi értelemben vett polc szerepkörre.