[Epitesz-barkacs] polc

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Sze. 4., P, 10:50:33 CEST

Itt van ez a polc: http://www.ikea.com/hu/hu/catalog/products/50058512
Nekem a 77 centi szélesek vannak. Amint látod, 3 lécből áll.

Most kihúztam egy komplett ilyen 4 polcos 'polcelemet' a sarokból, és
felmásztam rá úgy, hogy a közepére léptem, és csak egy lécre álltam rá.
Nem történt semmi, pedig 100 kiló fölött vagyok. Nem tudom mit szoktatok
befőzni, de talán elbírja :)

Most ahogy itt körülnézek, van amelyikre felraktam egy 19 colos CRT
monitort, és mellé lapjára fektetve a nagyformátumú katalógusokat (fél
méter magas a rakás). Nem tudom, hány kiló lehet, de bírja.
A másik polcon vannak a kisgépek, egy polcon a szalagcsiszoló,
körfűrész, sarokcsiszoló, két dekopír, stb. Aztán egy másikon a 65 centi
magas hangfal, erősítő, CD játszó, és mindenféle iratok. Ennél durvább
felhasználást nehéz házi körülmények közt elképzelni, hacsak nem
olyasmire gondolsz, hogy motorblokk, amiből dől az olaj, és
összemocskolná véglegesen.

Gábor