[Epitesz-barkacs] polc

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Sze. 4., P, 10:37:48 CEST

Egyébként jó kemény fenyőből van, legalábbis a lambériánál keményebb.
Régen tele volt pakolva könyvvel, meg se hajlott különösebben, pedig
annak azért van súlya.

Mostanában úgy állítottam össze, hogy alul van fél-egy méter ahol nincs
polc, oda be lehet tolni nagyobb dolgokat, dobozokat. Aztán úgy 40
centinként polcok úgy, hogy a legfelső ponton is legyen, arra tudok
pakolni egész a plafonig. De az íróasztalommal szemben is egy ilyen
polcrendszer van, ráállítva a számítógép, monitorok, UPS stb.

Vettem a Metroban valami 700 Ft-ért egy olyan adaptert, amivel a racsnis
kulcskészlet darabjait be tudom fogni a fúrógépbe. Ezzel kb. 10 perc
összeállítani egy polcsort.

Hátul van egy kereszt, ami jó merevvé teszi az egészet. Ez nem az a
nyeklő-nyakló kis takony, amit az obi-félék szoktak polc néven árulni.

Gábor