[Epitesz-barkacs] polc

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2009. Sze. 6., V, 00:24:52 CEST

Sziasztok!

Én tároló polcokat csináltam pincébe, kamrába. Hozzájutottam
30-as "T" vashoz, úgy alakítottam ki, hogy leselejtezett
bútorokból nyert faforgácslemez lapokat tettem a kb.
50x50cm-es keretekbe. Aligha tudtam volna olyan holmit pakolni
rá, amitől akárcsak érzékelhetően meg is hajlik :). Nem
ennyire bika, de 20-as zártszelvényből is lehet akár 2m-es
fesztávot is áthidalni, ha a polcanyag elég erős.
Használhatóság szempontjából az ilyen fix polcoknál az igazi
feladat, eltalálni a polcok közti magasságot.

Üdv
pi

U.i.: Ha az ember hozzájut kidobott vas idomanyaghoz, ami
erősen változó hosszúságú, érdemes hosszában összehegeszteni,
szépen leköszörülni, aztán a szükséges méretre újradarabolni.
Így raktam össze kb. 40m 60x8-as szögvasat 40cm-től 2m-ig
terjedő darabokból. Amelyik görbe volt, azt rövidebb
darab(ok)ra vágtam. Így is sokkal olcsóbb volt, mintha
kereskedésben vettem volna.