[Epitesz-barkacs] talajfúró dunakanyarban?

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Sze. 6., V, 13:57:35 CEST

Én írtam, Nagymaroson lehet venni. Van két ilyen bolt is, abba kell
menni, amelyik Pesthez közelebb van. De ha nem akarsz csak ezért
odautazni, megvehetem Neked.
Általában minden héten megyek, szombaton délig nyitva vannak.

Itt az eredeti levél, Talajfúró subject alatt futott:
" Egyszer beszélgettünk róla. Most találtam egy üzletet Nagymaroson, a
150-es 2200 Ft-ba kerül. 3 darabból áll, össze kell tekerni egymásba (a
fúró, a szár, a tekerő). Ha valakit érdekel, majd tudok segíteni a
beszerzésben. Van egy nagyobb méret is, de nem mértem le, és az árát sem
tudom. Olyan 200 fölött lehet.
"

Gábor