[Epitesz-barkacs] (kordon)feszítő

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Sze. 7., H, 07:34:57 CEST

Pataki István  <pataki.istvan at freemail.hu> 2009.09.06. 23:49:54 +2h-kor írta:

> Sziasztok!
>
> Sztem az oszlopot támasztják meg a húzással szemben egy ferde
> támmal.

esetleg úgy is lehet, de ami engem nagyon érdekel:

Szőlőtermesztés és borászat
Mezőgazdasági Középiskola Nagykapos

[PDF] Szőlőtermesztés és borászat
Fájlformátum: PDF/Adobe Acrobat - HTML-változat
Moser – féle művelés támrendszerét a 3. ábra mutatja. Egyes és kettős függöny támrendszrere. A szintén az intenzív művelési módokhoz tartozó egyes függöny ...
www.sposvkapusany.sk/solo/solo.pdf

ennek a 10.oldalán van az ábra.

a 7. oldal legutolsó sorától:
"... a lehorgonyzó anyag pedig beton, terméskő, műanyag csiga stb. "

" műanyag csiga " helyett egy talajfúróra gondoltam "bentmaradó módon", ami esetleg
vissza is tekerhető. ( a rendszerváltás előtt egy TSZ melléküzemág fröccsöntötte
ezeket a műanyag csigákat, de azóta eltünt a szemem elől :-( )

a csiga esetleges fém voltára utal egy másik találat:

[DOC] Kidolgozott szőlőtételek
.. Nagy kődarabok; Fém- vagy műanyag csiga; Belső kitámasztás ...
zsc.tvn.hu/szolokidolg.doc

egy terhelési próbán kellene azután kipróbálnom, hogy hány tonnát bírna ki egy
fémcsiga 1-2m mélyen