[Epitesz-barkacs] (kordon)feszítő

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2009. Sze. 7., H, 17:51:13 CEST

Sziasztok!

Mindig tanul az ember ... Régen jártam már
iskolába/szüretelni, ilyen megoldás valahogy nem maradt az
emlékeimben. Egyetlen szubjektív ellenérvem van: józanul is
nagyot lehet bukni egy ilyen ferde kötélben (ld.: kempingsátor
és az ő cöveke), ha meg már a termés erjesztett változatát
fogyasztotta valaki, szinte szükségszerű a talajminta vétele.

Üdv
pi