[Epitesz-barkacs] burgonya tárolására

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Sze. 7., H, 23:07:32 CEST

jaa, ugy nehez.

en Nagykoroson veszem ismerostol vagy rokontol.
meg lattam mar krumplit.

pl feltunt nektek, hogy mostanaban a piacon, zoldsegesnel szinte kizarolag jo nagy krumplikat lehet venni?
azert van, mert a nagy kevesbe all el, es mar atvalogattak az egeszet, most aruljak a nagyot gyorsan, es a kozepes meg a kicsi megy a tarolasra, telen eladasra.

vajk