[Epitesz-barkacs] burgonya tárolására

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Sze. 8., K, 00:27:40 CEST

vajk fekete wrote:
> jaa, ugy nehez.
>
> en Nagykoroson veszem ismerostol vagy rokontol.
> meg lattam mar krumplit.

Valóban, én így 60 táján nem láttam még krumplit. :-)
Szerintem akkor is gond a tárolás, ha rokontól veszed, hacsaknem egy pont
alkalmas tárolóhelyed van. Ha már energiát kell belefektetni (hűtés pl),
akkor már nem éri meg, csak akkor, ha direkt erre szerződtél valakivel,
akinek tonnaszám tárolod a krumplit. Vagy a magadét, amit eladsz.

De nem probléma, mindenki máshogy csinálja. Végülis aki mélyhűtőben tárol
ezt-azt, az is bebizonyítható, hogy nem éri meg, viszont kényelmes.

> pl feltunt nektek, hogy mostanaban a piacon, zoldsegesnel szinte
> kizarolag jo nagy
> krumplikat lehet venni?

Nekem nem tűnt fel. Majd legközelebb. Meg holnap megnézem a krumplikat,
hogy milyenek vannak.