[Epitesz-barkacs] csavar

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Sze. 8., K, 13:02:46 CEST

Palasik Sandor wrote:

> Van egy elektromos kapunk, amiben szétszakadt egy csavar, ami a motort
> kötötte a menetes orsóhoz. Először beletettem egy sima M5 csavart, de
> csak
> kb. fél évig bírta. Az eredeti is az volt, de spéci abban az értelemben,

Én se mondhatom el, hogy világos a szerkezet, de ha egy sima csavar fél
évig bírta, akkor egy jó anyagú biztos sokáig bírná.

A csavar fejen vannak a jelölések. Általában 5.6 van ráírva, de 4.x-et is
láttam már. Én jóideje csak 8.8-asat veszek, bármelyik csavarboltban van.
De ha nagyon muszáj, hogy még erősebb legyen, léteznek ugyanott asszem
10.x-es (itt se tudom, mekkora is az x) csavarok is, azt már cikis
helyekre is be lehet rakni.

Hol megy tönkre? Az anyamenetben, vagy odébb?