[Epitesz-barkacs] csavar

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Sze. 8., K, 13:39:03 CEST

meg meg 12.6 feliratu is van.

vajk

________________________________
From: jhidvegi <jhidvegi at gmail.com>
To: Amatőr építészek és barkácsolók klubja <epitesz at lists.javaforum.hu>
Sent: Tuesday, 8 September, 2009 13:02:46
Subject: Re: [Epitesz-barkacs] csavar

Palasik Sandor wrote:

> Van egy elektromos kapunk, amiben szétszakadt egy csavar, ami a motort
> kötötte a menetes orsóhoz. Először beletettem egy sima M5 csavart, de csak
> kb. fél évig bírta. Az eredeti is az volt, de spéci abban az értelemben,

Én se mondhatom el, hogy világos a szerkezet, de ha egy sima csavar fél évig bírta, akkor egy jó anyagú biztos sokáig bírná.

A csavar fejen vannak a jelölések. Általában 5.6 van ráírva, de 4.x-et is láttam már. Én jóideje csak 8.8-asat veszek, bármelyik csavarboltban van. De ha nagyon muszáj, hogy még erősebb legyen, léteznek ugyanott asszem 10.x-es (itt se tudom, mekkora is az x) csavarok is, azt már cikis helyekre is be lehet rakni.

Hol megy tönkre? Az anyamenetben, vagy odébb?