[Epitesz-barkacs] csavar

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Sze. 8., K, 14:12:44 CEST

jhidvegi írta 8 Sep 2009  14:02 levelében:
> A hegesztéses módszer akkor célszer~n, ha olyan k~Nkemény anyagot sikerült
> szerezni, amire a menetvágás reménytelen. Szóba jöhet törött szerszám (pl
> menetfúró) szára is.
Azért alaposan megnézném én azt a szerkezetet, mielőtt kiváltom az
alkatrészt.
El tudom képzelni, hogy méretezett szilárdságú a csap, és biztonsági
feladatot lát el, önfeláldozóan elnyíródva. Jó esetben az elektronika
érzékeli a túlterhelés, pl. valaki közé szorult, de szoktak még egy
utolsó biztonsági elemet is beépíteni, az elektronika hibája esetére.
Nem lelhető fel a gyártó, képviselő, forgalmazó, hogy ez tisztázható
legyen ill. ha ilyen trükk van, akkor lehessen kapni eredeti
alkatrészt?

Udv

szepygab
http://jokaja.hu