[Epitesz-barkacs] csavar

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Sze. 8., K, 14:20:58 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Azért alaposan megnézném én azt a szerkezetet, mielőtt kiváltom az
> alkatrészt.
> El tudom képzelni, hogy méretezett szilárdságú a csap, és biztonsági

Na látod, erre nem gondoltam. Persze elég vad dolognak tartom. Azért, mert
ugyan lehet, hogy az ellen véd, hogy valaki teljes testtel a kapuba
szorul, de ha csak a karja marad ott, azt már lenyírhatná. Vagy ha csak az
ujja, vagy egy kisgyerek karja-lába, uram bocsá, feje. Belegondolni is
rossz. Szóval valami tök más védelem, opto.... nem divat?