[Epitesz-barkacs] Off - kis net oktatas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Sze. 8., K, 15:16:46 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Ha lehet, ne tedd. Amíg adsl-ed van választhatsz a szolgáltatók
> között, de a kábel miatt a fenti csapathoz leszel kötve, márpedig
> eddig jót még nem hallottam róluk.

Ez egy másik menet lesz, hogy keresek valakit vmelyik listáról, akinek ez
a szolgáltatója van, és megkérdezem, hogy működik neki.
Kénytelen vagyok lépni, mert a telefon (amit szinte nem is használok), meg
az internet együtt olyan költség, ami már nem éri meg. Harmadolni lehet
vagy még kisebbre venni. Ennyiért kábelben akár huszonmegabit/s is kapható
meg mindenféle tv meg telefon hozzá.

> Jelenleg rózsaszínék tel+adsl+iptv kombi szolgaltatasat "élvezem".

Nem tudom, kik a rózsaszínék. Nálatok biztos többen állják a költségeket.