[Epitesz-barkacs] Off - kis net oktatas

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Sze. 8., K, 14:43:43 CEST

Szia Józsi!

jhidvegi írta 8 Sep 2009  14:18 levelében:
> Szeretnék adsl-r~Nl kábelnetre váltani. Ha jól sejtem, ezen a területen
> (Bp. 1221) csak a fibernet férhet~N hozzá.
Ha lehet, ne tedd. Amíg adsl-ed van választhatsz a szolgáltatók
között, de a kábel miatt a fenti csapathoz leszel kötve, márpedig
eddig jót még nem hallottam róluk.

> Mivel tök tudatlan vagyok a témában, kellene pár okító mondat.
> - hogy megy ez, mi kell hozzá, meg úgy egyáltalán, mit kell változtatni a
> jelen felálláshoz képest? (Most az adsl úgy m~nk, hogy van a telefonvonal,
> onnan a sz~nr~Nn át direktben megy az adsl modembe, onnan a számítógépbe a
> kábel. Semmi router vagy mifene. A számítógépen meg xp fut.) -
> lehetséges-e, hogy id~Nvel 2 számítógép is lógjon a neten, ha nem is
> feltétlenül egyszerre?
Nálunk 3 gép meg egy routerről. egyszerre is. A negyediket csak akkor
kapcsolja be a lányom, ha letölt :-)
Jelenleg rózsaszínék tel+adsl+iptv kombi szolgaltatasat "élvezem".
Végül is működik, csak az ügyfélszolgálatukra ne legyen szükség.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu