[Epitesz-barkacs] Off - kis net oktatas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Sze. 8., K, 22:10:30 CEST

gyapo wrote:

> Igen, a modemes idokben megszokott tarcsazas/belepes nincs.

Ez az adsl-eknél még van.

> Nem megy minden fogyasztohoz. Az elottunk levo
> oszloprol 3 helyre megy, de nem tudom hogyan
> csatlakozik az optikara. Van egy kerek doboz, es
> az aljan vannak a koax csatlakozok. Azt se latom hol megy bele az
> optika.

Aha. Szóval nem biztos, hogy az oszlopon lógva kell az üveget elvágniuk...
kész végkészülékek vannak.

> Adsl-en meg nem jartam, de isdn-en igen. Ott meg
> idonkent bontottak is a kapcsolatot a kozpontbol,
> ilyenkor ujra kellett "tarcsazni".

Itt is ez az ábra, legalábbis nálam. Ennek aztán lehet, hogy én vagyok az
oka, itt nem kóser valami.

> Amugy nem sok kulonbseg lehet adsl es kabelnet
> kozott a tamadasok szempontjabol. Ha jol

Ez jó hír. Ha nincs lényeges különbség, akkor nem lesz a kábellel se sok
bajom.