[Epitesz-barkacs] Off - kis net oktatas

gyapo gyapo at freemail.hu
2009. Sze. 8., K, 21:36:10 CEST

>Lehet, hogy nem jó szót használtam, de a lényeg,
>hogy ha a gép be van kapcsolva, akkor ezek
>szerint élesben kint lóg a neten, mese nincs.

Igen, a modemes idokben megszokott tarcsazas/belepes nincs.

>Ezt úgy kell elképzelni, hogy elvágják az
>optikai kábelt, ami megy hosszában az utcán, és
>valami ketyerével leválik róla a jelfolyam úgy,
>hogy még tovább is tud menni? Mert arra nem
>gondolok, hogy egy üvegszál csak hozzád menne a
>központtól. Vagy pedig de, egy szál egy fogyasztó?

Nem megy minden fogyasztohoz. Az elottunk levo
oszloprol 3 helyre megy, de nem tudom hogyan
csatlakozik az optikara. Van egy kerek doboz, es
az aljan vannak a koax csatlakozok. Azt se latom hol megy bele az optika.

>Szóval akkor ezért gáz a kábelesdi! Ez a gép
>eléggé jól bírja az adsl-en a gyurodést. Tolem
>függ, mikor van net, sot, még rosszabb a
>helyzet, mert ha nem használom, magától ledobódik (pedig nem kéne neki).

Adsl-en meg nem jartam, de isdn-en igen. Ott meg
idonkent bontottak is a kapcsolatot a kozpontbol,
ilyenkor ujra kellett "tarcsazni".
Amugy nem sok kulonbseg lehet adsl es kabelnet
kozott a tamadasok szempontjabol. Ha jol
emlekszem az isdn-en is volt kivulrol elerheto ip
cim, bar en egy telefonkozponton keresztul kaptam
a netet, az azert beleszolt a jatekba.
Sok hulye van, aki azzal szorakozik, hogy keres
olyan cimeket, ahol talal valamit. De a tuzfal
mellett is be lehet kapni egy weboldal
megnezesevel is a ko'rt. Menteni kell. De a routert erosen ajanlom.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu