[Epitesz-barkacs] Off - kis net oktatas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Sze. 8., K, 20:02:15 CEST

Zsolt wrote:

> nekem az van.

Akkor asszem be merem vállalni (a többiek véleményével együtt).

Ugye te is aszondod, hogy a kerületben csak ez az egyféle kábelnet
létezik?

> nekem a szerződéskor megkötött sebességgel működik 1024/256.
> ez letöltésben 119 kbyte-sec, fel pedig 28 kbyte/sec

Vajon a 4Mbit/s-es körüli is a névlegessel működik?

> 1-1szer resetelni kell a modemet.

Ez az adsl-nél is megesik, csak ezen nincs reset gomb, táp ki, pár
másodperc, táp be.

> smtp 25 port használatot nem engednek.

Az mire is jó? A gmail smtp száma valami 900 vagy 400 fölötti szám. Erről
lenne szó? Nekem fontos lenne, hogy a gmail működjön, de nem a szolgáltató
smtp-jével, hanem a gmail-éval.