[Epitesz-barkacs] Off - kis net oktatas

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Sze. 8., K, 18:13:32 CEST

hali

nekem az van.

az ügyfélszolgálatuk az tényleg = a nullával.

egy marha nagy szerencse van, hogy nekünk a xxii-ből nem kell a világ végére
menni mert a kossuth lajos utcában a promontor üzletházban vannak.

de a sóskútiak, délpestiek, érdiek, stb. is ide jönnek.
gyakran köpködnek rájuk a sorbanállók én is szinte az asztalt borítottam már
rájuk egyszer... majd egy 1 évvel ezelőtt, aztán 9 hónapig nem fizettem a
szolgáltatásért, mert vita alkult ki az értesítések elmaradása és a
szolgáltatás miatt, de nem kapcsolták ki, majd az egy év lejártakor
felmondtam a szerződést, aztán egyszer küldtek egy díjbekérőt, akkor szépen
ecseteltem nekik, hogy miért is nem fizettem, és azóta sem írtak, ja most
szeptemberben lesz már ennek is egy éve, aztán az asszony nevére vettünk
most májusban.

nekem a szerződéskor megkötött sebességgel működik 1024/256.
ez letöltésben 119 kbyte-sec, fel pedig 28 kbyte/sec

néha esténként vagy napközben teljesen behal, de másnapra már jó.
május óta kb. 10 alkalommal volt ilyen behalás.

1-1szer resetelni kell a modemet.

smtp 25 port használatot nem engednek.

ezenkívűl elmegy.

zsolt