[Epitesz-barkacs] Off - kis net oktatas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Sze. 8., K, 17:10:35 CEST

gyapo wrote:

> Nincs feljelentkezes. Amikor bootol a win, akkor
> dhcp protokollal szerez egy ip cimet maganak a
> dhcp servertol....

Lehet, hogy nem jó szót használtam, de a lényeg, hogy ha a gép be van
kapcsolva, akkor ezek szerint élesben kint lóg a neten, mese nincs.

A többi részt ugyan elolvastam, de ha vissza kéne mondanom fejbol, nagy
bajban lennék. :-(

> A szereles nalam igy nez ki: az oszlopig optikai
> kabel jon, ott van egy atalakito doboz, ahonnan
> mar koax jon be a teto ala.

Ezt úgy kell elképzelni, hogy elvágják az optikai kábelt, ami megy
hosszában az utcán, és valami ketyerével leválik róla a jelfolyam úgy,
hogy még tovább is tud menni? Mert arra nem gondolok, hogy egy üvegszál
csak hozzád menne a központtól. Vagy pedig de, egy szál egy fogyasztó?

> de ez mar mehetne a pc-be is. Ha nincs router,
> akkor erdemes jol felkeszulni software-esen, mert
> a gep ip cime kintrol lathato lesz. Alapvetoen
> egy firewall progi kell jol beallitva, es az
> elinditott server programokat is megfeleloen kell beallitani.

Szóval akkor ezért gáz a kábelesdi! Ez a gép eléggé jól bírja az adsl-en a
gyurodést. Tolem függ, mikor van net, sot, még rosszabb a helyzet, mert ha
nem használom, magától ledobódik (pedig nem kéne neki).