[Epitesz-barkacs] csavar

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Sze. 8., K, 15:20:08 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Dahogynem, minden vezérlésben vannak biztonsíági funkciók, az
> ilyesmik csak az utolsó szemek a biztonsági láncban. Már inkább a
> motort, hajtóművet védik, nem a közészorulót.

Arra meg egy áramkorlátos táp zárlatvédelemszerű funkcióval (ha lemegy a
fesz, x idő után elveszi a delejt) jobb lehet, mint ez a nehezen javítható
dolog.

Legalábbis én pl összetojnám magam az örömtől, ha tudomisén az autó kereke
felé menő hajtásban vagy a motorból kijövő tengelyben lenne ilyen fajta
biztonsági megoldás. :-)

Az első metabo fúrógépemben volt egy megcsúszó kuplungszerkezet. A
mostaniban ez sincs, a motor áll le, ha a nyomaték nagyobb egy
bizonyosnál. Nem is bánom, elég hamar tönkrement az a kuplung is.