[Epitesz-barkacs] Off - kis net oktatas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Sze. 8., K, 15:30:17 CEST

Hofferek Attila wrote:

> A kábelnet általában nem jelszavas, nekem simán dhcp-vel kap ip címet és
> kész, jelentsen a dhcp bármit is.

Aha. Akkor hogy megy egy feljelentkezés - onnantól, hogy bekapcsolom a
gépet. Netán mindentől függetlenül, ha a kábelek be vannak dugva, a gép
már lóg is a neten?

> Ha még senki nem küldte el a zipet, este elküldöm.)

Köszi. Majd szólok, ha megvan már.

> Ezt egyszer kell beállítani és kész. Webes felületük van ezeknek, elég
> egyértelmű, bár nem jellemző, hogy magyar nyelven beszélgetnének. Majd
> valamelyik kolléga beállítja neked, aki közel lakik.

Ha csak beállítási kérdés, nem kell hozzá spéci progikat keresni,
letölteni-betölteni, linux parancsokat osztogatni, akkor talán
távirányítással is fog menni. Ha nem ilyen, akkor hát igen, keresnem kell
valakit, aki vágja.