[Epitesz-barkacs] Off - kis net oktatas

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Sze. 8., K, 15:22:58 CEST

jhidvegi írta:
> Ez eddig jól hangzik. Az is ugyanúgy megy, hogy valami azonosító meg
> jelszó, tehát a beállítás része is?

A kábelnet általában nem jelszavas, nekem simán dhcp-vel kap ip címet és
kész, jelentsen a dhcp bármit is. (dynamic host configuration protocol
amúgy, de ez érdektelen a szempontodból, ezt majd úgyis beállítják. Ha
még senki nem küldte el a zipet, este elküldöm.)

> ez biztos jó, de engem az tántorított el eddig, amiket olvastam. Ilyen
> firmware meg olyan, meg a beállításai, amikhez 3 pilótavizsga kell. Ez
> nálam a nethasználat ellehetetlenüléséhez vezetne. Persze majd, ha kell
> a két gépes módi, kénytelen leszek használni, max segítség kell hozzá.

Ezt egyszer kell beállítani és kész. Webes felületük van ezeknek, elég
egyértelmű, bár nem jellemző, hogy magyar nyelven beszélgetnének. Majd
valamelyik kolléga beállítja neked, aki közel lakik.