[Epitesz-barkacs] Off - kis net oktatas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Sze. 8., K, 15:14:26 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Be fog jönni egy valamilyen kábel, vagy koax, vagy tudom is én, hogy mi,
> az belemegy majd egy hasonló dobozba, mint az adsl modem, ugyanolyan
> ethernet kimenete lesz, ugyanúgy bedughatod majd a gépedbe, de én

Ez eddig jól hangzik. Az is ugyanúgy megy, hogy valami azonosító meg
jelszó, tehát a beállítás része is?

> ajánlanék azért egy valami alap routert, hogy védve legyél kicsit

ez biztos jó, de engem az tántorított el eddig, amiket olvastam. Ilyen
firmware meg olyan, meg a beállításai, amikhez 3 pilótavizsga kell. Ez
nálam a nethasználat ellehetetlenüléséhez vezetne. Persze majd, ha kell a
két gépes módi, kénytelen leszek használni, max segítség kell hozzá.