[Epitesz-barkacs] Off - kis net oktatas

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Sze. 8., K, 14:29:29 CEST

jhidvegi írta:
> Mivel tök tudatlan vagyok a témában, kellene pár okító mondat.
> - hogy megy ez, mi kell hozzá, meg úgy egyáltalán, mit kell változtatni
> a jelen felálláshoz képest?
> (Most az adsl úgy műk, hogy van a telefonvonal, onnan a szűrőn át
> direktben megy az adsl modembe, onnan a számítógépbe a kábel. Semmi
> router vagy mifene. A számítógépen meg xp fut.)

Be fog jönni egy valamilyen kábel, vagy koax, vagy tudom is én, hogy mi,
az belemegy majd egy hasonló dobozba, mint az adsl modem, ugyanolyan
ethernet kimenete lesz, ugyanúgy bedughatod majd a gépedbe, de én
ajánlanék azért egy valami alap routert, hogy védve legyél kicsit
jobban. Ha meg majd több gépnek is szeretnél netet adni, el sem fogod
tudni kerülni. Olyasmi is elég, amit Béka mutatott valamelyik
szétszedtemben, az asszem dlink di604 volt.