[Epitesz-barkacs] Ugat a kutya, volt: burgonya tárolására

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2009. Sze. 9., Sze, 01:29:30 CEST

Sziasztok!

----- Original Message -----
From: "jhidvegi" <jhidvegi at gmail.com>
To: "Amatőr építészek és barkácsolók klubja"
<epitesz at lists.javaforum.hu>
Sent: Tuesday, September 08, 2009 12:43 AM
Subject: Re: [Epitesz-barkacs] burgonya tárolására

[...] Aki meg azzal jön, hogy a kutyának az a dolga, hogy
ugasson, azt
jól pofán tudnám vágni.

Na gyere má' ki a kulturház elé :)

Nekem is volt kutyám, kb. német juhász és magyar vizsla
keverék. A fiam járt vele (kutya)iskolába (de az is lehet,
hogy csak hozzáértő haverokhoz), és megtanították kussban
maradni. Ha nagynéha egyszer ő is belekeveredett a kórusba,
csak rá kellett szólni, hogy "csönd", de legtöbbször a neve is
elég volt, és elhallgatott.

A legnagyobb probléma az volt, hogy amikor sétálni mentünk
(jó, csak én nem rohangáltam), nem volt olyan útvonal, ahol
ránk ne szakadt volna a többi neveletlen házörző éktelen
csaholása. Ezért aztán kellően útáltak bennünket a
kutyatulajdonosok meg a kutyagyűlölők egyaránt. A végén olyan
kacifántos lett az útvonalunk, hogy már majdnem itiner kellett
hozzá.

Néhány éve szilveszter délután a ház előtt búcsúztunk a
gyerekektől, a kutya is mellettünk volt. Aztán a közelben
durrant egy petárda. Azóta nem láttuk az állatot. Sajnos erre
nem volt megtanítva ...

Üdv
pi