[Epitesz-barkacs] hűség-árak tapasztalatai?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Sze. 9., Sze, 03:36:30 CEST

ha már szóba kerültek a szolgáltatók...

nekem a T-francos drótján rézdrótos adsl megy.

a legutóbbi hűséges idő végéhez közeledve a szolgáltató nem küldött
emlékeztetőt (a korábbi hasonlóban sem)

tavaly 4990 HUF volt, onnan vettem észre a hűségtelenséget, hogy
egy 6500-as számla jött. :-(

hát egy morgós emailemre nagynehezen válaszoltak, hogy 4990-ért
kaphatok, majd a 6500 túlizetésnek tekintve majd következőleg
jóváírják....

morogtam, hogy új belépőként 3200-ért adnák, én meg "hűséges balga" -ként
meg csak 4990-ért, és ezt nem veszem jónéven, mire a T-francos területen
nekik ilyen árat kell a T-franc ajánlása alapján

volt velük egy mikroháború " természetesen " :-(
(felajánlottam, hogy kilépek a 4990 miatt, feleségem akkor új belépőként 3200-ért
megkapja, a következőnél meg ő lép ki, én meg visszalépek, és ezt a játékot
végigviszem mindaddig, amig ez a szopatás + ügyfélbaromnaktekintés megy
-- persze ennél keményebben -- így végül újbelépő áron 3200-ért megkaptam
névváltoztatás nélkül :-)

az 1 órányi mikroháború végén akkor sikerült ezt elérnem, amikot a T-franc
német tulajdonosait lehitlereztem :-)

kinek milyen "hűséges" élményei voltak