[Epitesz-barkacs] akkupack kérdés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Sze. 9., Sze, 12:45:19 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> no, ezt is kipróbálom

Szerintem ma már mindegyik elektronikus időzítő tudja azt a nem időponthoz
kötött módit, amit írtam. Csak el kell olvasni a használati utasítást. :-)

Ezekben az asszem 14 on és 14 off programon kívül van ez a plusz, ami
szintén on vagy off, tehát a beállított idő leteltéig (óra, perc,
másodperc) a reléje vagy be, vagy ki van kapcsolva, utána vált. Az
akkutöltésre az on a jó, a start gomb után a belőtt ideig van bekapcsolva,
utána akármennyi ideig lehet rajta, nem kapcsol be újra - hacsaknem be van
állítva valami időpontra kapcsolás is.

Ja, még véletlen kapcsolgatást is be lehet állítani.