[Epitesz-barkacs] akkupack kérdés

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Sze. 9., Sze, 13:31:28 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.09.09. 12:41:15 +2h-kor írta:

> Kétezer valamennyiért szerintem állandóan kapható valahol ilyesmi.

> Én is ezen törtem a fejem, mármint, hogy működés közben hogy lehetne
> kiszűrni. Langyos kisütés közben könnyű, mert amikor kifogy egy cella,
> akkor pár másodperc alatt lezuhan a fesz bő 1V-ot. Ezt meg valami egyszerű
> elektronikával (nem beszélve a prociról) lehet érzékelni.

igazán akkor is elég lenne a kiszűrés, amikor érezhetően zuhan
a terhelhetőség (pl. egy autóakksi 1 nap töltés után egy motorindítás után
már azonnal kifullad  )

mintha cellazárlat nevet adtak volna ilyennek

a régi, cellánkénti mérésre is alkalmas bitumennel kiöntött savas akkukat
(emlékeim szerint) úgy mérték, hogy cellánként terhelték egy (elég nagy)
megfelelő terheléssel, és a haldokló cellán  nagyon hamar esett a fesz.

szóval valami hasonló módon cellánként hozzáérintett bika nagy teherrel
csak a gyanús akkupackkal tennék ilyet

a kb 1000mA -es akkunál mekkora legyen a "bika nagy" teher?