[Epitesz-barkacs] akkupack kérdés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Sze. 9., Sze, 16:04:28 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> kb 1992-ben az akkori bunkofonban 5db 1,2Voltos akksi volt a "hightech"
> és annyira  sokszor kellett cserélgetni a haldoklókat, :-(
>
> csak már elfelejtettem, hogy szétszedés előtt hogyan ellenőriztem
> cellánként,
> hogy csak azt az egyet emeljem ki :-(

ezt nem tudom, nem ismerem, de az akkus fúró akkupakkjának a celláihoz
szétszedés nélkül nem férsz hozzá. Sőt, ha szétkapod, kiszeded a műanyag
házból az egészet, akkor se olyan kényelmes a cellákat ellenőrizni. Nem
lehet mindennapos gyakorlat, az biztos, ha másért nem, hát el fognak törni
az összekötő lemezek, amiket ponthegesztéssel kötöttek a cellákhoz.