[Epitesz-barkacs] akkupack kérdés

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Sze. 9., Sze, 17:05:47 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.09.09. 14:19:11 +2h-kor írta:

> Akkus fúrónál, ha ezt észreveszed, és nem hagyod abba azonnal a melót,
> valszleg a kimerült cellát át fogod polarizálni, ezzel a kapacitását meg
> az élettartamát a töredékére csökkenteni. Én fülre szoktam tesztelni. Ha
> fel van töltve, van valamilyen magasságú hangja üresben felpörgetve. Ha
> már lejjebb van merülve, ez is lejjebb jön.
> Az a baj, hogy a nyomoronc NiCd aksiknak van ún. memória effektusuk.

ami nekem van, azon nincs rajta, hogy NiCd vagy NiMh,
csak kék fóliában van darabonként és semmi szöveg sincs rajta :-(

ez a memóriaeffektus nem ölhető ki belőle ? :-(

akkor egyszerűbb, ha 3db 6V zselésakksit sorbakötve, (az nem butul meg)
és azt derékszíjra kötöm és csak 1m drót kell hozzá
1992-ben  az 5cellás akkupack helyett egy 6Voltos zselést használtam ilyen módon
a bunkofonhoz ( persze a piros-fekete hangszórókábel érdekes jelenség volt :-)   )