[Epitesz-barkacs] magyar gömbcsap csvarfeje

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Sze. 10., Cs, 10:01:49 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2009.09.08. 19:55:52 +2h-kor írta:

> Előbb próbálj meg egy kis fűrészlappal hornyot mélyíteni bele, és
> sima csavarhúzóval kitekerni. Ha a feje leszakad, ugyanott vagy, mint
> ha eleve flexelnél.

köszi,

ettől függetlenül írtam az info at mofem.hu -ra is
majd beszámolok róla, hogy mi lett a vége
--------
az info at mofem.hu -ról eddig ez érkezett

>Tisztelt Cím!
>
>Kérem adja meg a telefonszámát, vagy hívjon fel 30-377-1448-as telefonon.
>
>Tisztelettel:
>Mädl Lajos

azaz leírni nem mernek semmit ( mert annak nyoma maradna :-(  ) :-(

persze az info at mofem.hu is megkapta azt a levelet, amit a guru at HIX.HU -ra küldtem
(erre reagálta a MOFEM-es ember a fentit. Hát én pocsékoljan a mobilos
telefonszámára a pénzt, amikor a kérdésemre két válasz lehet, vagy IGEN vagy NEM
kapható ilyen speciális lecsavaró.    )
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kedves Műszaki GURUK!

adott egy MOFÉM golyóscsap, amihez elvileg javítókészlet is kapható
( azt persze nem a mofém gyártja )

a gömbcsapot (mérettől függően) 2 vagy 4 csavar szorítja össze
DE.....

.. sajnos 1 olyan csavart is használnak ezek közül, ami olyan csavarfejet
kap, ami csak becsavarható, de KICSAVARNI  NEM!!! (olyan mint egy racsni)

vízszerelő és csavarboltokban járva kérdeztem, hogy láttak-e már a
szétcsavaráshoz
alkalmas szerkezetet? és ha nem, szerintük miért? és hogyan csavarhatom ki?

több válasz is volt, de csak az alábbi " legszalonképesebbet " említeném:

1.) "... mert megszopatnak minket a k..rva spanyolok"

( a spanyol TEKA szakmai befektető csoport többségi tulajdonában lévő, MOFÉM
Zrt.
1994-től )

2.) " ... ezért tudunk kevesebb javítókészletet eladni és sajnos kidobhatja
ezeket a
!!!!!! javíthatatlan szarokat !!!!!  is"

3.) " sajnos a spanyol tulajok miatt már a kínainál is rosszabbak
gyártanak...."

látott-e már valaki az ehhez a csavarhoz kihajtót?

ha nincs ilyen, akkor leköszörülöm róla ezt a csavarfejet, de ez alatt a
többletidö
alatt én is a legkeményebb szavakkal leszek kénytelen a MOFÉM-et
emlegetni :-(