[Epitesz-barkacs] MOFEM csavar érdemi fejlemény

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Sze. 10., Cs, 12:20:45 CEST

Mágus Bérprogram Demo   <magus.demo at dpg.hu> 2009.09.10. 10:01:49 +2h-kor írta:

> ettől függetlenül írtam az info at mofem.hu -ra is
> majd beszámolok róla, hogy mi lett a vége

telefonban azt a választ adták, hogy
a PIROS forgantyús az CSAK VÍZHEZ
a KÉK forgantyús  GÁZHOZ is és VÍZHEZ is jó, és
!!!!!!!!
a gáziparosok ragaszkodnak a bonthatatlansághoz, ezért
rakják rá  ezt a csavarfejet, hogy bonthatatlan legyen
!!!!!!!!
és van a SÁRGA forgantyús, ami csak GÁZHOZ jó

tehát mi vagyunk a tudatlanok, mert a MOFÉM weblapján található
!!!!!!!!!!!!!!!
leírásokból (többezer oldalból a 3 szavas mondatrészt) ezt nem tudtuk
kihámozni ( ilyen élesen nem fogalmazott az illető, de éreztette :-( )
és a boltosok sem a szakmájuk krémjei, azaz nem tudják, hogy
mit is árulnak, és a laikus vásárlóról nem is beszélve

én említettem, hogy piros forgantyús mofém csapot nem láttam...

vélhetően azért ( mondta a mofémes ), mert így nem kell 2 fajtát
(azaz csak vízre  és  csak gázra külön-külön fajtát) tartania

ezt így persze DIREKT nem merik leírni, (ezért hívott telefonon, de levélben
ezért nem kapnék egyértelmű választ) de menjek fel a weblapjukra,
és a szabványok között a többezer oldalon valahol megtalálom azt a
3 szavas mondatrészt, ami az Ő igazát bizonyítja.
(de a pontos szabvány pontos oldalszámát nem tudta megadni)

most keressük meg mi azt a 3 szót, hogy TANULTAK legyünk ?  :-)
mert a szabványbeli  pontos helyet nem tudta(?) vagy nem akarta(?)
idézni.a MOFÉMes :-(