[Epitesz-barkacs] akkupack kérdés

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2009. Sze. 10., Cs, 13:03:31 CEST

> A cellazárlat az más. Az akkor van, ha akár töltés közben is az adott
> cellán nulla a fesz, áram alatt is. NiCd-knél is megesik, amit egy
> erős áramimpulzussal lehet kilőni, de biztos, hogy nem lesz valami jó
> az ilyen cella. Lehet, hogy zárlatosnak kell hagyni inkább. :-)

Az enyémben két cella lett zárlatos. Valami varázslatos ok miatt a 12 cella
közül 2 abban a kinyúló csonkban van, amin a csatlakozó is, bár még a
testben is lett volna hely nekik. Ez a két cella kipurcant elég hamar,
szerintem valami melegedés miatt. Miután direkt átforrasztottam őket
rövidzárral, megint egészen használható lett a csavarhúzó. Persze most a
töltő melegszik és a beépített időzítés meg túl rövid hozzá, de nem a kukába
került.

Palasik Sándor