[Epitesz-barkacs] darumérleg

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Sze. 11., P, 16:30:36 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> az ellen tényleg semmi, de hogy az én 100négyzetméterem repkedjen el,
> ahhoz esetleg volna  némi beavatkozási, megelőzési lehetőségem.

Na de ez nem az lenne, hogy erőmérő szerkezetekkel esel bárminek is neki!
Inkább a tetőszerkezet átnézése, pótlólagos rögízítések kiagyalása és
elkövetése, szélső esetben pedig a cserepek vagy amik vannak, azoknak a
lecsavarozása vagy más módú lekötése. (Belülről pl ügyesen meghajlított
drótokkal elég hatékonyan lehet cserepeket rögzíteni, ha még hozzáférhető,
csak jó pepecs meló, az biztos.)