[Epitesz-barkacs] darumérleg

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Sze. 11., P, 16:02:49 CEST

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2009.09.11. 14:46:28 +2h-kor írta:

> És az ellen mi véd, hogy egy 8x2m-es tetődarabot bekínáljon a szél a
> tetőszerkezeteden, repítve előtte 20 métert? Vagy pár rosszul rögzített
> betoncserepet behajítson az ablakon? :-)

az ellen tényleg semmi, de hogy az én 100négyzetméterem repkedjen el,
ahhoz esetleg volna  némi beavatkozási, megelőzési lehetőségem.

már az is böki a csőrömet, hogy a tyúkol tetejéről 2 hullámpala
lerepült, amit  évekig "csak" néhány súly terhelt le (és nem végleges
lecsavarozás :-( ) ideiglenesen, és jól el voltak az eddigi viharok
ellenére is,  és az eddigi tudomány szerinti 120km/h sebességet