[Epitesz-barkacs] darumérleg

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Sze. 11., P, 17:38:27 CEST

jhidvegi írta 11 Sep 2009  17:25 levelében:
> Akkor vegyél egy barkácsáruházi csörl~Nt. Persze ne azért, hogy majd az
> felvisz... hanem ha valamit emelni akarsz. Ha közlekedni is, akkor jobban
> bele kell a témába áskálódni. Az már húzós és nem olcsó feladat.
Kaposváron láttam egy kerekesszékbe balesetesedett ember lakásánál
egy ilyen csörlővel megoldott házi liftet. Panelház földszintjén
lakott, ami kb. 1 m-rel volt a külső talajszint alatt. Volt erkély,
oda kigurult, maga mögött bezárt, rágurult a platóra és leeresztette
magát. Elgurult a parkolóig és betolták a kocsiba székestül.
Körül is csodáltam, hogy ilyet bármelyik ügyeskezű lakatos tud
csinálni, aztán kiderült, hogy az is csinálta.
Mondjuk nagyon nagy veszélynek nem volt kitéve, még ha leszakad is a
liftje 1 m magasból.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu