[Epitesz-barkacs] darumérleg

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Sze. 11., P, 17:25:42 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> nem is, csak max a konzol tövénél rögzítenék egy kis háziliftet

Akkor vegyél egy barkácsáruházi csörlőt. Persze ne azért, hogy majd az
felvisz... hanem ha valamit emelni akarsz.
Ha közlekedni is, akkor jobban bele kell a témába áskálódni. Az már húzós
és nem olcsó feladat.

> nálam keresztfalakra ültetett szelemenek vannak, szarufák nincsenek
> szóval nálam szokatlan lekötések vannak

Nna ezt el se tudom képzelni. Asszem a fa vastagságától függetlenül a
ferdén felfelé, a tető síkjában lévő fákat mindenképpen szarufának hívják.
Azokat, amikre a tetőlécek vannak felrakva.